Healing

Healing er en alternativ behandlingsmetode, som udføres af en healer, der ved hjælp af psykiske kræfter for eksempel overførelse af energi igennem håndspålæggelse) helbreder sygdomme.
Healing og håndspålæggelse har været praktiseret i mange former op gennem historien og optræder i mange forskellige samfund.
Det har oftest et tilknyttet spirituelt aspekt, hvor healeren opfattes som kanal for højere kræfter, der videregiver helbredende energi til patienten.
Jeg har 25 års erfaring med healing, og er uddannet på Mira-skolen, hvor jeg udannet som healer, clairvoyant og regressionsterapeut.
Healing gør dig rask ved at løsne dine fysiske og psykiske blokeringer.
Det helbreder dybe traumer, såvel som forbigående skavanker.
Du har gavn af healing for blandt andet stress, søvnbesvær, sygdomme,
vrede, sorg og lavt selvværd. Intet er for stort eller for småt.
Du opnår – ofte med det samme – bedring.
Du vil føle en behagelig varme gennemstrømme dig,
som en bølge af energi der renser dig,
og efterlader dig stærkere og sundere.
Har du brug for at give slip på dine ubrugbare vaner og handlemønstre?
Trænger du til at blive mere groundet, fokuseret og klartseende?
Vil du gerne lære at være til stede i nuet og finde din
En session indeholder en blanding af samtale og healing, som er medvirkende til; at grounde dig, at føre dig tilbage til dit sande jeg, og heale følelsesmæssige blokeringer og traumer. Under en session bliver der fokuseret på hvad der er vigtigt for din livsproces lige nu, er der noget der hindrer dig i at leve det liv du virkelig ønsker, og hvordan kan du finde ind til din iboende indre ro.
Har du brug for smertelindring – lider du fx af migræne, rygsmerter, gigt, kraftige menstruationssmerter eller andre smerter?
Healing kan hjælpe ved at afspænde kroppen dybt, derved lindre og muligvis fjerne smerterne.
Får du kemoterapi og har du brug for et supplement til helbredelsen?
Healing kan afhjælpe de fysiske ubehag der kommer af kemoterapi. Det kan give den ro og afspænding som kroppen har brug for, når den udsættes for noget så voldsomt.
Lider du af søvnproblemer?
Healing afspænder dig dybt på alle planer(krop, sind & psyke), og kan derfor hjælpe dig til en bedre søvn.
Trænger du til mere energi og overskud?
Ligesom du oplader et batteri, ligeledes “oplader” healingsenergien dig så du får fornyet energi og overskud.
Ønsker du blot velvære og ro?
Man behøver ikke at være i underskud eller have det dårligt for at få healing. Der er mange der får healing blot for velværets skyld.
null
Hos os er du i centrum